RSS     Twitter     Facebook     YouTube

22 Yorum Var to “AÖF Kamu Yönetimi 1-2-3-4 Sınıf Güz ve Bahar Dönemi Dersleri ve Kitapları”

  1. neslihan gdk diyor ki:

    2. sınıftan önceki sisteme göre, yönetim organizasyonu ve inkılap t. derslerinden geçmiştim.yeni döneme göre tekrar çalışmam gerekiyor mu. yönetm bilimi dersi yön. organizasyonu yerine mi sayılıyor? yardım edebilirseniz çok seviniriz. teşekeürler

    • Bilal ciğerci diyor ki:

      üzğünüm neslihan maalesef ben daha yeniyim sana yardımcı olamıyacam.

      • ışın kılıcı diyor ki:

        lan gerizekalı madem yardımcı olamıcan niye yazıyon hatuna. apaçi misin nesin….

        • taarkanakoyannoyan diyor ki:

          olm sende Cyprinus carpio gibi her bir şeye atlıyorsun. sanane hem. belki sende olmayan adamda vardır. güveniyor ki! yazmış.

  2. Bilal ciğerci diyor ki:

    Tüm AÖF Öğrencisi arkadaşlara başarılar diliyorum en büyük eksiğimiz herhanği bir destek alamadığımız bunun içinde brbirimizle tanışarak bu esiğimizi kısmen,de olsa giderebiliriz.benim KAMUYÖNETİMİ bölümü ilğilenenlere şimdiden başarılar dilerim.

  3. berna diyor ki:

    ben kamu yönetimi 3.sınıfa dikey geçiş yaptım bilgisayar programlama önlisanstan,bu dönem 9 dersim var,bahar döenmnde hangi dersleri alıcam acaba bilen varmı

  4. Bülent ÖZGÜL diyor ki:

    Arkadaşlar bende 3 . sınıfa dikey geçiş yaptım çok kitap var ve gözümde çok büyüyyor , yardımcı kitaplar varmı acaba internetten biraz araştırdım ama açıkcası hangi yayından faydalanacagımı bilememdim en iyi yayınlar hangileri acaba paylaşırsanız sevinirim

  5. nurullah KESKİNBIÇAK diyor ki:

    bülent kardeş bende 3.sınıfa dikey geçiş yaptım. bu dönem murat yayınları dönem dersleri kapsayan kısa özetli bol sorulu bir kitap onu aldım.ona çalıştım o kitap tam açık öğretim için çok faydalıdır.tavsiye ederim…hiç pişman olmazsın…

  6. feyzullah diyor ki:

    slm ben 2. ünüversıte olarak 1.sınftan basladım bu yıl ve iktısat 1 dersımden ff aldım ve bahar donemın dede ıktısat 2 dersım var bahar donemın de ıktısat 2 gecersem guz donenm dekı ıktısat 1 dende gecermıyım yada ıktısat 1 dersımı yanı kaldıgım dersımı bahar donenm de alabılırmıyım yoksa 3 donem guz donemınde mı ala bılırım benı aydınlatırsanız sevınırım tşk

    • ışın kılıcı diyor ki:

      ünüversite ne lan? birinciyi nasıl bitirtmişler sana? kaldırım mühendisliği mi okudun naptın?

    • Nrgz diyor ki:

      İktisat 1 ile iktisat 2 arasında bağlantı yok. sadece ff olan dersinizi 3. dönemde tekrar alırsınız. tabi bahar döneminde iktisat 2den de ff alırsanız onu da almak zorunda kalabilirsiniz. :) bahar döneminden kalan derslerinizi bir sonraki bahar döneminde, güz döneminden kalan derslerinizi de güz döneminde alabiliyorsunuz.

  7. RASİM YALÇIN diyor ki:

    slm Halkla ilişkiler AÖF önlisans bitmek üzere Kmau yönetimine geçmeyi düşünüyorum hangi dersler glecek acaba 3 v 4 sınıflar bakyorum bazı dersler verdim ahlkla ilişklerde onlar muaf olcak mı bilgisi olanların mesaj yazmalarını ricaederim.

  8. Nrgz diyor ki:

    Ben de 3. üniversite olarak başvurmayı düşünüyordum ama dersler biraz ağır gibi geldi. Gözüm korkmaya başladı. Devam eden arkadaşlarım ne dersiniz? Başlamalı mıyım?

  9. esra çördük diyor ki:

    Merhaba arkadaşlar ben 2 yıllık insan kaynakları bölümünü bitirdim dgs olarak 4 tamamlamak için Kamu yönetimi mi yoksa Çalışma Ekonomisini mi seçsem karar eremedim acaba bana Kamu yönetimi hakkında bilgi vere bilirmisiniz.

    • murat yılmaz diyor ki:

      mrb esra kamu yönetiminden devam etmeni isterim çünkü sözel dersler kolay zorlanmadan geçersin istersen bilgi verebilirim

  10. meraba ben adalet mezunuyum dört yıla tamamlamak istiyrum ama hangi bölümü okusam karar veremedim kamu yönetimi okuyan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. kamu nasıl bir bölm acaba. dersleri kolay mı diyor ki:

    meraba ben adalet mezunuyum dört yıla tamamlamak istiyrum ama hangi bölümü okusam karar veremedim kamu yönetimi okuyan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. kamu nasıl bir bölm acaba. dersleri kolay mı

  11. emre can diyor ki:

    iyi günler ben teknik bil myo bilgisyar prog çıkışlıyım ve aöf kamu yönetimine dikey geçiş yapacağım,ama kamu yönetiminde almadığım dersleri alttan almam gerekiyormuş.bu derslerin neredeyse hiçbirini görmedim,hepsinin alacak mıyım sadece belli başlı olanlarını mı.
    yardımcı olursanız sevinirim
    teşekkürler

  12. gul diyor ki:

    mrb ben bu donem 5.yariyil derslerini alicam .buna sinif kavrami olarak baktigimizda kacinci sinifa tekabul etmekte bu dersler ??? yardimci olursaniz cok mutlu olurum .hayirli calismalar…

  13. OSMAN 55 diyor ki:

    ARKADAŞLAR KAMU YÖNETİMİNDE İNGİLİZCE VARMI*

  14. Şerife diyor ki:

    osman 55 evet ingilizce var.

  15. bedri Eke diyor ki:

    Arkadaşlar ben iktisat dan onlisans diploması alarak ayrıldım genel not ortalamam 2.45 idi şimdi kamu yönetimi 3. Sınıfa lisans tamamlama ya kayıt yaptırdım. Sorum şu iktisat okurken almış olduğum 2.45 lik not ortalamam hala geçerlimi bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

Bir Yorum Yaz